سفارش تبلیغ
صبا ویژن

98/12/20
7:4 عصر

اهمیت بازاریابی ایمیل

بدست محسن در دسته اهمیت بازاریابی ایمیل، استراتژی بازاریابی، فروش آنلاین

اهمیت بازاریابی ایمیل

ما بزرگترین سؤال را مطرح کرده ایم ، بازاریابی از طریق ایمیل چیست ، اما به این موضوع توجه نکرده ایم که چرا بازاریابی ایمیل برای تجارت شما بسیار مهم است. بیایید در مورد آن صحبت کنیم.

علیرغم ظهور رسانه های اجتماعی و ایمیل های ناخواسته اسپم (که به هیچوجه یک استراتژی بازاریابی خوب نیست) ، ایمیل همچنان مؤثرترین روش برای پرورش سرب و تبدیل آنها به مشتری است.

 

دلایل زیادی وجود دارد که شما باید بازاریابی ایمیل را یکی از اولویت های اصلی خود قرار دهید ، اما در اینجا 3 مورد برتر ذکر شده است:

1. ایمیل کانال ارتباطی شماره 1 است.

آیا می دانید حداقل 99? از مصرف کنندگان روزانه ایمیل خود را بررسی می کنند؟ این را نمی توان از هر کانال ارتباطی دیگری گفت.

 

2. شما لیست خود را دارید. در هر بستر رسانه اجتماعی ، حساب شما (به همراه همه طرفداران و پست های شما) ممکن است در هر زمان و به هر دلیل و بدون اطلاع قبلی به حالت تعلیق درآمده یا حذف شود. با این حال ، شما لیست ایمیل خود را دارید.

هیچ کس نمی تواند آن هدایت ها را از شما دور کند.

 

3. ایمیل فقط بهتر تبدیل می شود. افرادی که محصولاتی را از طریق ایمیل به بازار عرضه می کنند ، 138? بیشتر از افرادی که پیشنهادات ایمیل دریافت نمی کنند ، خرج می کنند. در حقیقت ، بازاریابی از طریق ایمیل دارای ROI 4400? است. این فوق العاده است! و اگر سؤال دارید که آیا رسانه های اجتماعی حتی بهتر هم می شوند ، دوباره فکر کنید: مقدار متوسط ??سفارش یک ایمیل حداقل سه برابر بیشتر از رسانه های اجتماعی است.
ایمیل به سادگی بهترین راه برای فروش آنلاین است.